Klachten?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] (vermeld daarbij uw ordernummer ORD...)
Leidt dit niet tot een oplossing, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting WebwinkelKeur waar Bath&Living bij is aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Klantenservice
Maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur
Zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur
U kunt onze klantenservice bereiken via 0031 (0)495 625991 of [email protected]